کلیدهای میان‏بر، کلیدهایی هستند که در محیط ویندوز و یا نرم افزارهای تحت آن، باعث تسریع در انجام عملیات مختلف می‏شوند و کاربر را از استفاده از ماوس بی‏نیاز می‏کنند. خصوصیاتی که این کلیدهای میان‏بر دارند این است که بایستی هر یک از آن ها را به خاطر سپرد. به عنوان مثال باید همواره به خاطر داشته باشید که کلیدهای ترکیبی Ctrl+C عمل کپی را انجام می‏دهند و کلید Ctr+V عمل Paste را. اما در نرم‏افزارهای آفیس 2007 و همچنین 2010، نظیر Word یا Excel، قابلیتی بسیار جالب و کاربردی قرار گرفته است که باعث می‏شود بدون به خاطر سپردن این کلیدهای ترکیبی، بدون نیاز به ماوس و تنها به وسیله کیبورد، هر کاری که لازم است انجام دهید. این قابلیت که Key Tips نام دارد سرعت کار شما را بسیار افزایش می‏دهد.

برای انجام این کار: